Tjena tjena mitt bena :P

Jaha nu är det súnedagen imon.
Jag tänkte klä ut mig som en kille och det är
50-tals tema.
Så jag kanske ska ha backslik om det nu går annars
får jag ha hästsvans eller ngt. :P
Men jag tänkte också ha på mig:
Skinnjacka, Solglasögon , en skjorta eller en vit
tröja och ett par mörka jeans.
Temas är 50-tal.

OCh jag har fyllt år den 18 nov :P
FAst det var ju ett tag sen då xD
Men igår så backade jag , mamma, pappa och Emma lussekatter.
Fredrik var inte med för han var tvungen att plugga lite men han
kom sen när vi skulle baka pepparkakor och ett pepparkakshus.
Sen senare på kvällen kollade vi på film och drack glögg och julmöts och
år pepparkakor och lussekatter.
Det blev en riktigt mysig kväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0