YAY! Var på ett jätte tråkigt sjukhus igår

Tjena allihopa igår så var jag på sjukhus. Ska berätta allt. Igår vid 11 12 tiden så hade jag gympa. Jag skulle börja eller jag spelade lite fotboll med Sofia, Carl och bikk. Sen plötsligt började min näsa rinna och jag bara torkade bort det med min arm hela tiden sen plötsligt upptäckte jag att jag hade blod på armen och då började jag springa till omklädningsrummet. Satt där i typ 20 min eller ngt och det hade inte slutat blöda. Så Amanda var snäll och offrade sina sista pengar på sin mobil för att ringa min mamma aå hon unde kommit hit och åka till bårdcentralen eller bågot men dom sa att de inte bränner näsor så vi åkte till östra men de brännde inte heller näsor så vi åkte hem och så åt jag ett litet mellan mål och så åkte jag och pappa sen till sjukhuset brevid Chalmers. Ja och så fick vi sitta där i 2 timmar innan vi kunde åka hem =) Men det gick ganska bra ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0