Hallo!

Hallo allihopa !
Det som har hänt eller det roliga.....
Det är att på no lektionen så
webbade jag och Deqa på msn det var
faktiskt lite roligt =)
Jag har ju saknat henne ofantligt mycket
asså.
Det var riktigt roligt att se henne igen :P
Vi chattade en liten stund och de som jag
såg i webb camen var:
Deqa. Sepehr, Sahar, Solina, Chawan och Daniel lite.
Sen när jag kom hem efter skolan så
fick jag ett sms.
Och det var ifrån Sebbe.
Han skrev Hej och jag skrev Hej tillbaka.
Han började skicka puss smailisar till
mig.*Tror jag *?
Aja men jag är faktiskt lite glad ändå bah för
att jag gillar sebbe .
Han är söt och rolig.
hahaha....
Det var min dag kan man säga =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0