Tjena tjena !

Hej hej allihopa!
Har haft en jätte rolig dag i skolan idag...
haha jag som inte årkade gå till skolan för 
att jag var trött xD

Pappa skulle åka tidigt så ja
 gick upp 06.15 för att kanske
få en liten körning till skolan..
men ne.... det blev inte så...
gick o la mig igen och sov till
kvart i åtta och sen tog jag
på mig mina kläder och gick
bara. Det var ju väldigt kall
också. Har ganska stora och
långa backar på väg till skolan...
Men det gick väldigt bra ändå =)




Har redigerat denna bilden som jag är på :P

Ska försöka spara pengar till
en system kamera så att jag
kan ta riktigt fina bilder på
folk och naturen.
En sustemKamera
kostar runt 20 000
om man ska ha en bra en.

Hihi .. Har ju redan en ändå xD
Vi får se =)
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Linnea <3

nej herregud kostar inte en system kamera typ 4OOO - 5OOO ?!?!? XD

2011-01-31 @ 20:13:28
URL: http://linneabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0